vrijdag 3 januari 2014

Nieuw jaar = nieuwe wending

Lieve lezers,

Ik wil jullie een ongelooflijk mooi jaar wensen, waarin al jullie dromen uit mogen komen!

Mijn laatste blog update dateert van een goeie week geleden. In gebeurtenissen zou dit heel wat langer kunnen zijn... Ik heb namdelijk bij de start van het nieuwe jaar een grote beslissing genomen. 
Zoals ik in eerdere berichten al verteld heb, loopt het hier niet altijd van een leien dakje. Een opeenstapeling van gebeurtenissen heeft ervoor gezorgd dat ik me niet langer op mijn gemak voelde bij Ahazaza. Ik schrijf hier op mijn blog niet graag meer details, maar je kan deze altijd via mail ontvangen. 
Na een moeilijke periode van wikken en wegen, lijstjes met pro's en contra's maken, gesprekken met vrienden en familie en een hele hoop gepieker, heb ik besloten om op zoek te gaan naar een nieuwe organisatie. Een nieuw jaar, een nieuwe start! Ik ga op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin ik me de komende maanden volledig kan geven. Ik wil in juni terug naar België kunnen keren met het gevoel dat ik iets bereikt heb.

Er is een heel pak last van mijn schouders gevallen na het nemen van deze beslissing. Mijn spullen zijn terug ingepakt en logeren even bij een vriendin in Muhanga totdat ik een definitief onderkomen gevonden heb. Ikzelf zal tijdelijk bij mijn collega-vrijwilligers in Kigali wonen en mijn tijd nemen om uit te zoeken wat ik wil doen de komende maanden.

Een sprong in het diepe, geen idee waar ik zal uitkomen. Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik vroeg of laat in een organisatie terecht zal komen waar ik mijn ding kan doen, mijn ideeën kan uitwerken, kan samenwerken met andere vrijwilligers en fier over kan zijn.

Een nieuw jaar met een nieuwe wending!
Ik wens voor jullie allemaal een boeiend jaar met de nodige vernieuwing om gelukkig te zijn.

Héél veel Rwandese groeten!
Stien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten