woensdag 26 februari 2014

Foto's 2014

Het uploaden van foto's is hier in de bergen nogal moeilijk.
Vandaar heb ik enkele albums gemaakt in mijn dropbox, hieronder vind je de links en info!

Begin februari bezocht ik enkele prijecten, eentje daarvan is Noël orphanage in Gisenye (Noord Rwanda, op de grens met Goma, Congo) Ik logeerde er samen met Manuella en we bezochten ook Ubumwe Community Center (geen foto's wegens oplader vergeten in Kigali)


Enkele dagen later kwam ik aan in Mugonero, sinds dan mijn nieuwe thuis. Het eerste album is uitlsuiten de kindergarten, het tweede album al de rest! Van zingende weeskinderen rond het kampvuur tot prachtige uitzichten van het meer en veel meer!



Geniet ervan!

1 opmerking:

  1. En of ......ik er van genoten heb.Heel mooie foto's Stien!!!!!!
    Koen&Patsy Willems

    BeantwoordenVerwijderen