donderdag 24 april 2014

Erina VI

Om de paar dagen belt Erina me even en dn bel ol haar terug voor een babbeltje. Ze klinkt meestal wel goed, al is het moeilijk om dit via de telefoon aan te voelen. Alleen... ze verveelt zich stierlijk!
Ik plan begin volgende week samen met Prince een bezoekje te brengen aan Erina. Ik zal dan wat spelletjes en lesmaterialen meenemen, zodat ze toch weer iets te doen heeft. Ik veronderstel dat haar nicht dan ook terug naar school zal gaan, dus dan worden de dagen wat eenzamer.

Wat de behandeling betreft, vertelde ze me dat ze voelt dat er 'iets verandert' in haar benen. Beter kon ze dit niet omschrijven... De taalbarriere steekt toch regelmatig de kop op hier... 

Benieuwd om haar te zien lopen, hoop echt dat er een verandering zichtbaar is :))))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten