donderdag 8 mei 2014

Erina VII

Ik had een vol weekend, zo vol dat ik nu zelfs vergeet te schrijven over Erina!

Eerst en vooral heel erg bedankt aan de mensen die me geholpen hebben bij het verzamelen van sponsoring voor haar!

Zondag ben ik samen met Samuel, één van de oudste jongens, met de moto naar haar gegaan. Een klein uurtje rijden door allerlei mini dorpjes. Ze zag er goed uit, we hebben goed gelachen met haar grappige nonkel en en goed gepraat over de situatie. Ze krijgt 2 keer per week een 'behandeling' maar tot hiertoe heeft die nog niet veel veranderd. Wat wel veranderd is, is haar ingesteldheid. Ze is heel erg positief, komt goed overeen met haar nichtjes en neefjes en doet er alles aan om weer beter te worden. Ik vrees alleen dat ze even terug in een diepje zal geraken wanneer de beloofde verbeteringen er niet zullen zijn volgende maand. Maar dan zullen we haar weer opvangen en opzoek gaan naar een andere oplossing. En wie weet veranderd er nog wel iets! 



Ik heb een heel goed gevoel bij haar nonkel, hij neemt haar echt op in zijn gezin en investeert veel, ook al is hij zelf straatarm! Hij vroeg om een beetje geld voor zeep e.d. en ik dit aan hem overhandigde, gaf hij het meteen aan Erina. Dit was een mooie gebaar vond ik! Bij vele andere mannen hier zou dir geld in hun broekzak verdwijnen en 's avonds uitgegeven worden aan bananenbier :( 
Over enkele weken ga ik nog eens op bezoek en bekijken we wat de volgende stap is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten