woensdag 2 oktober 2013

5 dagen België

Lieve lezers,

Hier gaan we dan! Mijn eerste post op deze blog is een feit en zal zeker niet de laatste zijn  :) Allicht wordt de volgende geschreven als ik zo'n 9735 kilometer verder in Gitarama (district Muhanga in Rwanda) mijn plekje gevonden heb. 

Gisteren heb ik mijn laagste 'to-do's' van mijn lijstje kunnen schrappen en vandaag ben ik begonnen met inpakken. Vreemd om spullen te selecteren die je de volgende 8 maanden al dan niet nodig zal hebben! 

Enkele dagen geleden heb ik nog een mail ontvangen van Raina (directrice Vande Ahazazaschool) met de laatste informatie die ik nodig heb. Ook van Martin, een vrijwilliger, kreeg ik een mail. Hij zal me komen ophalen aan de luchthaven... Helemaal klaar dus om erin te vliegen!

Maar eerst nog tijd doorbrengen met een heel aantal belangrijke mensen die ik zeker en vast zal missen de komende maanden. Gelukkig bestaat er zoiets als Skype. Vanmiddag een test gedaan met ons mama en alles werkt prima ;) 

Vrijdag trek ik voor de derde keer naar Brussel, deze keer om mijn visum op te halen. Ik heb alle vertrouwen in de Rwandezen!

Veel leesplezier de komende maanden!
En af en toe lees ik natuurlijk ook graag een reactie :D

Groetjes, 
Stien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten